25 thoughts on “صندلی

    1. سلام
      میتوانید با مراجعه به نزدیک ترین نمایندگی شرکت پانه با انتخاب پارچه دلخواه برای تعویض رویه اقدام کنید. با تشکر

  1. با سلام
    واحد مهندسی شرکت طرح و چوب پانه، آرزوی موفقیت و کامیابی برای کلیه پرسنل ستادی و تولیدی از جمله اعضای مجرب تیم طراحی و به روز رسانی سایت شرکت را از خداوند منان خواستار است.
    ما به عنوان عضو کوچکی از این خانواده بزرگ تلاش بی وقفه تیم شما را در جهت راه اندازی این سایت که سبب دسترسی آسان و شناخت بهتر مشتریان و حتی کارکنان از محصولات و اطلاع از کم و کیف فعالیت ها و معرفی نمایندگی های فروش محصولات این شرکت در سراسر کشور میشود را ارج می نهیم.
    با تشکر
    مهندس یزدانی.

  2. سلام چون تو سایتتون جایی برای انتقادات و پیشنهادات نبود مجبور شدم تو فرستادن دیدگاه بنویسم من در تاریخ بیستم بهمن یک میز(6 نفره پگاه و 4 صندلی کف پارچه (نیلوفر) و1 نیمکت یاس کف پارچه از نمایندگی شما در رشت خریدم که زیبایی و کیفیت آن مثال زدنی است . من برای خرید 3.5 متر پارچه ای که روی صندلی و نیمکت ما کار شده بود و تهیه آن برای ما بدلایلی خیلی مهم بود هم با امور مشتریان شرکت و هم نمایندگی تماس گرفتم که متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد . با توجه به سیاست مشتری مداری در تمامی شرکتها فکر می کردم به راحتی انجام بپذیرد ولی چنین نشد و فقط گفتند که ما پارچه نمی فروشیم.البته اگر می شد تو شهر خودمون تهیه کنیم هرگز با شرکت بابت پارچه تماس نمی گرفتم .امیدوارم به این خواسته من پاسخ مثبت داده شود . شماره مشتری……(هنوز امیدواریم !)

  3. سلام , از طرف نمایندگی شما تو رشت تماس گرفتند و آدرس و تلفن مغازه ای که پارچه مورد نظر ما رو داشت , به ما اعلام شد که خوشبختانه تونستیم اونو سفارش بدیم و امروز هم بدست ما رسید . از اینکه نظر مشتریها برای شما مهمه خوشحالم و تشکر می کنم .

  4. باسلام وعرض خسته نباشید.کاش قیمت کالاها کنارشون نوشته میشد تا راحت میتونستیم با دیدن محصولات تصمیم بگیریم

    1. با سلام
      دوست عزیز با توجه به سیاست های فعلی شرکت اعلام قیمت هم اکنون بر روی سایت امکان پذیر نبوده ، شما می توانید با تماس با نمایندگان و یا شرکت کلیه اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورید.

  5. سلام
    ای کاش تصویری از محل اتصالات صندلی (یعنی تصویری از صندلی به صورت وارونه) روی سایت می گذاشتید که بتونیم نسبتا دربارۀ مسائل فنی اش هم یک تصوری داشته باشیم
    ممنون

    1. با سلام
      شما می توانید اطلاعات لازم خود را از طریق شرکت پیگیری نمایید و یا با مراجعه به نمایندگی های ما اطلاعات لازم را کسب نمایید

  6. باز هم سلام
    در قسمت نمایندگی ها نامی از استان سمنان برده شده است، اما آدرسی وجود ندارد، آیا فروشگاهی در سمنان با شما همکاری دارد؟ لطفا راهنمایی بفرمایید
    با سپاس

    1. با سلام
      در سمنان در حال رایزنی جهت نمایندگی هستیم و در صورت قطعی شدن آدرس آن به زودی بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

  7. با سلام و تشکر
    ما دیشب در مشهد به فروشگاه ساروج در سناباد مراجعه کردیم و صندلی های ارکیده و نیلوفر را انتخاب کردیم ولی ما رنگ اصلی چوب میخواهیم مثل رنگ صندلی صدفی که الان در سایت خودتون هست .ایا امکان دارد این رنگی سفارش دهیم؟

  8. سلام من پارچه يكي از صندليام خراب شده ميخواستم برام عوضش كنيدو ميزم دوباره رنگ بشه متاسفانه هيچكس پاسخگو نيست و تلفن ها جواب داده نميشه

    1. با سلام
      این امکان برای شما وجود دارد و شما می توانید با تماس با واحد سفارشات درخواست خود را پیگیری نمایید.تلفن های تماس 56390836-021

  9. سلام
    مشکلی برای صندلی های ما به وجود آمده که شما میتونید به ما کمک کنید!
    دوتا از صندلی های ما با پارچه رنگ سفید با چای کثیف شده
    برای تمیز کردن آن چه باید کنیم؟
    لطفا پاسخ دهید

    1. با سلام
      در این خصوص متاسفانه راهکار خاصی وجود ندارد . در صورتی که با شوینده های موجود لکه از بین نرفت ، شما می توانید با تلفن های شرکت تماس حاصل نموده و نسبت به تعویض پارچه اقدام نمایید.

    1. با سلام
      با تشکر از حسن دقت شما ، متاسفانه با توجه به عدم رعایت قانون کپی رایت در ایران تعدادی از محصولات این شرکت مورد کپی برداری قرار گرفته است.البته با سطح کیفیت نازل تر.

  10. سلام من 4 تا صندلی ارکیده با یه میز از نمایندگی رفسنجان گرفتم الان بعد گذشت 2 ماه یکی از صندلی ها وقتی روی ان می شینیم صدای جیر می ده باید چکار کنم اصلا توقع نداشتم چون سعی کردم بهترین کیفیت رو بخرم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *